• (iOS) Dragon City Mobile hakirati beskonačne tokene

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Dragon City Mobile ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Dragon City Mobile IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ hakirati beskonačne tokene ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Dragon City Mobile 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Jako jako dobra igrica.Svaka čast!

    dobro je

    Jako volim ovu igru. Postoji problem da ako imate puno dragulja poput više od 150 možete uzgajati i uzgajati te ubrzati proces valjenja i uzgoja. Ovo će vam dati gomilu zmajeva, dajem ovaj savjet prosjacima u gradu zmajeva. Nadam se da će vam ovo pomoći.

    Sveukupno sjajna igra, ali misije dobivanja dragulja preuzimanjem drugih aplikacija i činjenjem nasumičnih stvari za koje je rekao da radite ne funkcioniraju... Odradio sam onoga koji mi je obećao 500+ dragulja. Učinio sam to sam završio itd, nakon 2 dana moji dragulji još uvijek nisu bili tamo... Molimo riješite ovaj problem, hvala.

    Divna ideja, nije najbolja implementacija. Želio bih moći istraživati sa svojim zmajevima umjesto da se samo borim s njima i nekako se brinem o njima

    Ova igra je najbolja što nadogradite svoj grad i dobijete nove zmajeve u gradu u kojem žive i nastavak igranja igre bio bi puno veći

    Upravo sam se uključio jutros da vidim da je moj savez prekinut. Ne mogu trgovati ni s kim drugim unatoč tome što sam skoro na 39. razini, sve što piše je razina naviše za otključavanje trgovačkog središta. Također, uklonili su arene, što znači da mogu dobiti bilo koje besplatne zmajeve, kugle ili žetone koje bih dobio da sam nastavio napredovati. Stvarno je glupo, ima toliko zadataka itd. da dobijem zmajeve iz arene, a ja ne mogu dobiti nijedan od njih, bio sam sea i ili sea ii u to vrijeme. MOLIM VAS POPRAVITE OVAJ RAZGRANIČE


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :